Då är man här igen

Ja det är klart just här har jag inte varit men på hotell tycker jag att det blivigt en hel del på sista tiden, och inte mig emot. Jag har inte svårt för att sova borta men visst saknar man sina nära. Och förhoppningsvis så saknar de mig.

Var har jag då hamnat. Ja suck jag trodde jag skulle bo inne i central växjö men nej då 2km utanför där det mest exotiska är en hemköp butik. Fast det gör inte så mkt eftersom jag inte kommer att ha tid att ränna på stan. Men en liten tur hade jag allt tänkt att ta. Men som sagt tji fick jag, så går det när man inte bokar själv.


Här är en snodd bild av stationen inte så upplyftande kanske.




Julpyntet har de inte börjat med annars hade det kanske sett ut så här




Här hade jag tänkt och gå men det blev inget av det. Ja förutom promenaden mellan stationen och hotellet där jag hämtade nyckeln till hotellet där jag skulle bo.




Så här ser rummet ut som jag ska sova i, på tal om sova nu ska jag gå och duscha sen krypa ner i sängen med en bra tidning och en påse med något gott i.


Kommentarer
Postat av: Bitte

Du sparar ju pengar. Fint rum.

2011-11-09 @ 07:11:37
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0