Dax för bio

I dag ska jag gå på Bio. Det ska bli kul. Breaking Down. Det är mest för att jag sett de andra som jag ska se denna man är ju lite nyfiken på hur det ska gå, fast det är klart även denna film precis som det gjorde med Harry Potter har de delat upp på 2. Allt för att dra ut på det.

Det är jag och Elin och tre av hennes kompisar som ska gå, jag får nog följa med mest för att då slipper de ta bussen hem. :)

Annars då?

Jo då vi ska ju bli med katt. En liten söt kattflicka ska vi hämta kring Lucia. Det ska bli spännande. Hon är nästan helt grå och jätte söt. Ja här får ni en bild på henne.



Jag bjuder på en till


Sen tycker jag att ni alla ska få en fin ros och så önskar jag er alla en skön kväll


Kommentarer
Postat av: Bitte

Visst är de söta de där små källingarna och jo även små valpar. Hur söta de än är så vill jag inga ha. Trevligt att mysa med andras och sen kan man gå när man vill.

2011-11-17 @ 16:41:32
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0