Lika avslappnad....

som jag var i lördags när vi var i stugan. Lika sönderstressad är jag nu. Förstår inte alls hur jag ska hinna med att få in alla tidrapporter och allt annat som MÅSTE ske idag eller senast i morgon.

Dagen började inte så bra, jag körde ifrån mobilen i och för sig skönt att inte kunna bli nådd men det kan jag lösa i alla fall med att logga ut mig. När vi kom till motervägen idag så hade något hänt så det var jätteköer och jag var inte på jobbet föränn nästan klockan 8 alltså en timme senare än jag brukar.

Sen fortsätter det med att jag inte kan få undan vissa saker pga att div orsaker. Ett möte var inplanerat som jag glömt bort suck det var bara att gilla läget.

Men men nog gnällt, får väl tänka på att snart är det dax för mig och Elin och vårt spa. Ska bli så skönt. Nästa vecka ska jag en tur till Stockholm så då blir det hotellfrukost igen smaskens men inte bra för midjan.

Vilket väder vi hade i helgen kan knappt tro att det är sant. Nästan så att det är lite läsktigt. Vi städade ju ut stugan inför hösten och det var ju skönt att man slapp regn och rusk.

På väg hem skulle vi äta i Hörby och vi hamnade på sportsbaren, kan rekomenderas god mat och bra priser. Och nästan fullbokat, det skulle spela ett band senare så vi fick ett bord under förutsättning att vi var ute senast ½8 och det kunde vi ju klara. Tänkte på hur mkt mer folk det är i rörelse i Hörby mot vad det är i Sjöbo. Fast det är klart vart ska vi gå i Sjöbo. Finns ju bara gästis och pizzerior. Har i och försig hört rykte om att det skulle starta en restaurang i gamla BPs lokaler, det hade varit kul.  

Nej nu blir det inte mer för idag. 

Ha det så bra.  

Så här känner jag mig idag.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hm glömma ett möte, så får man inte göra.

Ja fler sådana helger med sådant väder emottages tacksamt.

Där som babell låg har nu öppnat nåt litet med korv och lite annat smått och gott. En liten lokal men vi kikade in när vi åkte förbi och det såg mysigt ut där inne. Får väl se hur det går men man är ganska trött på andra kiosken som det tar evigheter att få mat i, hoppas denna är bättre. Sen får vi hoppas att Gondolen kommer att öppna så får vi gå dit där en fredag på vår vinträff.

2011-10-04 @ 07:58:24
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0