Så är man i...

Stockholm igen, tog tåget upp i går em och det gick ju hyfsat kunde jobba en del på vägen upp men blev lite lätt illamående så när klockan var ½ 4 så struntade jag idet. Jag började ju jobba redan kvart i 7 i morse så mina timmar var ju gjorda.

Sitter nu på hotell Kungsbron, ligger jättebra till i förhållande till centralen, men annars är det ganska trist. Här kommer jag nog inte att bo igen.


rent och så men när det inte ens finns några muggar på rummet och tjejen som checkade in mig var ganska osocial. Men som sagt huvudsaken är ju att det är rent och det är det och sängen är jätteskön.

Nu ska jag snart gå och äta frukost sen möta en kollega för vidare avfärd mot Täby. Och ikväll tar jag flyget hem. Sista biten från sturup och hem blir med taxi får se om jag denna gången får en som hittar. Förra gången så körde han en lång omväg.

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ligger du i två sängar????

2011-10-13 @ 09:03:24
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0