Nu blir ni väl förvånade

Men tro inte att det ska bli en vana. Men jag måste berätta en sak.
Jag och Elin har ju stått på bakluckeloppis och inte riktigt vetat vad vi ska göra av pengarna. Men så fick Roger syn på en artikel i Ystan och rätt som det var så var det bokat och klart.

Vi ska på SPA
De har ett erbjudande just nu på Ystad Saltsjöbad 795:- för övernattning och frukost och inträde till spa avdelningen. Egentligen 595:- men vi betalar 200:- extra för ett bättre rum med havsutsikt. Sen ska vi nog lägga till floating och spamassage för 695:-/ person. Här kommer lite bilder som jag snott från deras sida





Kanske kommer vi inte att kunna sitta ute men bilden är så fin så jag kunde inte låta bli att ta med den. Det finns även en bild till längre ner som nog vi inte heller kommer att göra i alla fall inte i badrock.

 Det kommer nog inte vara snö heller men som sagt en fin bild är det



Kommentarer
Postat av: Bitte

Gottegrisar. Det ser härligt ut. Nä någon snö hoppas vi inte på ännu eller helst inte alls.

2011-09-28 @ 14:32:58
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0